Известие

Collapse
No announcement yet.

Чарколяк!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    Аз съм търсил, но безуспешно. Евентуално трябва да се провери дали не може да стане от Лада иле нейните разновидности. Дори ако трябва, малко ще се преправи.
    Това е алтернативата, имам няколко и ще видя кое е най-близкото и удобно за преправяне.

    все пак последната надежда е утре да обиколя пловдивските морги, ако ли не ще се побългарява. Не знам дали ако не се отвори ще могат да се закърпят платната.

    Благодаря адаш!
    alfa romeo sprint 1984

    Comment


    • Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
      Дилемата с амортисьорите е почти решена.

      Обаче на някой ако му се намира работещ вакуум регулатор за делко Magneti Marelli ще съм безкрайно благодарен.

      От делко Bosh не става - проверено.
      имаш ли снимка на това чудо ?
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
        имаш ли снимка на това чудо ?
        Ето го! с три болтчета се хваща за долната част на делкото и това, което дърпа аванса на делкото е ос с ухо в края.

        сега ще го потърся и при братята китайци.

        Ето тук има по-хубава снимка само се дръжте да не паднете като видите цената
        Last edited by boris037; d.m.y г., 23:07.
        alfa romeo sprint 1984

        Comment


        • Ами освен да ти дам цяло делко, ама май е бош.
          А това ми пристигна днеска.
          Мехлем за окото.
          Attached Files
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Имам едно бързо питане понеже се отвори възможност да си купя 33-ка. Понеже не съм следил изкъсо темите за 33-ките и не знам - резервните части наистина ли са такъв кът и тегаво се намират някои от тях?
            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
              Имам едно бързо питане понеже се отвори възможност да си купя 33-ка. Понеже не съм следил изкъсо темите за 33-ките и не знам - резервните части наистина ли са такъв кът и тегаво се намират някои от тях?
              Чаркове има и то доста евтини. Виж ако си с като моите амортесьори, то тогава или слагаш пълнители или ги купуваш на нормални цени. Проблемът е, че сме свикнали за 30 лева да правим предницата, а основен ремонт за 200-300 лева. За това като му кажат 120 лева за съединител комплект и почва да реве.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • Ясно. Попитах, защото ето напоследък четох как е необходимо да се преправя вакуум регулатор от лада за 33-ката или такива случаи са по-скоро рядкост? За това се зачудих дали като цяло се намират части.

                Иначе имам дилема общо взето - 33S 16v Permanent 4 от една страна или измежду 3 146-ци, които съм набелязал съответно с боксери 1.4, 1.6 и 1.7 16v. Та от тук идва и питането ми, ако си взема 33-ка по-трудно ли ще ми е да се снабдявам с части отколкото ако взема 146-ца?
                Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                Comment


                • Безспорно ще ти е доста по-трудно с 33ката, но пък и удовлетворението ще е по-голямо.

                  Въпреки, че са с боксер мотори 145 и 33 са коренно различни автомобили.

                  За какво ще я ползваш тази кола? Ежедневие или хоби?
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • Взимай 33-ката. А 145 1.7 16 в е пълен кенеф. Моторът е боклук.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Ами освен да ти дам цяло делко, ама май е бош.
                      А това ми пристигна днеска.
                      Мехлем за окото.

                      Браво! Много лъскави тези работи През контролна везна ще ги минаваш ли?
                      А за делкото - бошовско имам комплект с работещ вакуум с всичко, Марели - няколко, но ...


                      Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
                      Ясно. Попитах, защото ето напоследък четох как е необходимо да се преправя вакуум регулатор от лада за 33-ката или такива случаи са по-скоро рядкост? За това се зачудих дали като цяло се намират части.

                      Иначе имам дилема общо взето - 33S 16v Permanent 4 от една страна или измежду 3 146-ци, които съм набелязал съответно с боксери 1.4, 1.6 и 1.7 16v. Та от тук идва и питането ми, ако си взема 33-ка по-трудно ли ще ми е да се снабдявам с части отколкото ако взема 146-ца?
                      Не мисля, че ще имаш проблеми с частите за 33, все пак тук сме и хора с доста по-стари коли и едно че си помагаме и второ, че нещата, които не се намират са доста малко.
                      alfa romeo sprint 1984

                      Comment


                      • Ок. Благодаря на всички за мненията и съветите. Печели точки 33-ката остава само да се реша, дали да я взимам щото има бая за кърпене по пода. Иначе само като я видях и припаднах, и с тия седалки Рекаро вътре и въобще като цяло излъчването...

                        Иначе за хоби си я търся. За ежедневието си имам друга, кола, която за жалост не е Алфа пък аз се запалих много и вече ме сърбят ръцете...
                        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Взимай 33-ката. А 145 1.7 16 в е пълен кенеф. Моторът е боклук.
                          Сега се загледах в по-базовите характеристики на двигателите. 1.7 16в не е ли един и същ и при 33 и при 146 (дават еднакъв диаметър на цилиндрите и същия ход на буталото...)?
                          Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                          Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                          Comment


                          • Един и същ е с изключение на всмукателните валове и инжекциона.
                            А това, че бил боклук за момента е необосновано виждане/вълнение на колегата.

                            Базата му е същата като на 8V, но е усложнен от към валове, глави и ремъци заради 16те клапана.
                            Свещите съответно са трудни за обслужване.
                            Има фенове на 8V, има и на 16V боксерите.
                            Аз ги имам и двата като и двата създават добро настроение у шофьора.

                            16V има мощност, която много трудно и скъпо ще я извадиш от 8V боксера
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • Объркваш колегата.
                              Първо, разликата между 8 и 16 В е, че осмицата дърпа в ниските, а 16 във високите обороти. Над 4 000.
                              16В е добра да се пистиш, а 8В да я караш за ежедневка.
                              Обаче и при 16В в 33-ките и 145 има голяма разлика.
                              С цел икономии, при 145 тоя мотор е скопен и нито го има във високите-нито в ниските. На практика 145 16 В върви много по-лошо от 33-ка 8В. Това е отвратителен мотор, който не си заслужава скъпото обслужване. Подкарвал съм няколко такива и всичките на газ са вървели по-добре.
                              При 33-ките е друго положението. Там валовете са по-агресивни и това дава чувствително предимство.
                              Накратко, ако искаш да я караш-вземи 8В.
                              Ако я искаш за гъзария- 16В.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Иве, '94 имах чисто нов перманент4. Вървеше, ама не както трябва някак си. А зимата задавеше ли се, нямаше палене. Един ден ми писна и гледайки схемата видях, че бобината е обърната с полюсите. Наместих я и тази кола избели ауспуха, а беше без катализатор. Нямаше удържане докато не я откраднаха 09'98

                                Comment

                                Working...
                                X